Beschadigd bij levering

Als uw artikel direct bij ontvangst beschadigd is, verzoeken we u om dit meteen te melden aan onze klantenservice.

  • Ontvangt u een pakket, laat de leverancier hier dan een nota van maken op het ontvangstbewijs.
  • Wordt uw bestelling met oplegger geleverd, controleer deze dan eerst alvorens te tekenen voor ontvangst op de vrachtbrief. Mocht er schade zichtbaar zijn, laat hier dan nota van maken op de vrachtbrief.

Maak ook duidelijke foto’s van de verpakking van de zending zoals deze werd afgeleverd.

Stappenplan schade melden

Als u een artikel hebt gekocht dat tijdens gebruik en binnen de garantietermijn kapot is gegaan, kan u dat melden bij onze klantenservice. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we u om de volgende gegevens te vermelden:

  1. Het bestelnummer en de aanschafdatum van het artikel.
  2. Een duidelijke omschrijving van de schade en de gebeurtenissen waarbij de schade is ontstaan.
  3. Meerdere foto’s of video’s waarop het defect duidelijk zichtbaar is.

Na ontvangst van uw schademelding zal onze klantenservice deze bekijken en zo snel mogelijk contact met de leverancier en u opnemen over de afhandeling ervan.

Garantietermijn

IndustrieBouwen staat voor deugdelijke producten en leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende Marktpraktijken en Consumentenbescherming na. Dat wil zeggen dat u mag verwachten dat een door ons geleverd artikel voldoet aan de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Als dat niet het geval is of wanneer een product faalt in zijn beoogde functie, zullen wij natuurlijk ons best doen om dit op te lossen.Op alle artikelen geleverd door Industriebouwen of haar producenten is de garantietermijn van de fabrikant of leverancier van toepassing. Voor bouwartikelen is dit vrijwel altijd 10 jaar. U kan de garantietermijn van een specifiek artikel opvragen bij onze klantenservice. Voor zakelijke klanten gelden afwijkende garantievoorwaarden, neem contact met ons op voor de details.